Retur Telenor bokser

Retur av dagens utstyr til Telenor - Ny avtale om internett – kabel TV med virkning fra 1. mai 2023

Viser til informasjon fra styret sendt aksjonærene 23. mars i år, om ny avtale om internett og kabel TV med virkning fra 1. mai 2023. Telenor har nå sendt oss følgende;

«Vi bekrefter å ha mottatt din oppsigelse. Avtalen med ditt boligselskap opphører 01.05.2023.

Returnering av utstyr
TV-boks og modem/ruter som boligselskapet har benyttet i avtaleperioden skal returneres til Telenor senest én måned etter avtalen er opphørt. Alle beboere vil motta en returslipp per post. Porto er allerede betalt.
Beboere trenger kun å pakke inn utstyret forsvarlig og levere pakken på postkontor / post i butikk. Vi minner om at styret er ansvarlig for å informere beboerne om retur av utstyr. Ved manglende tilbakelevering kan boligselskapet bli fakturert for verdien av utstyret med fradrag for normal slitasje og bruk.
TV-boks(er) som beboere har kjøpt individuelt trenger ikke å leveres tilbake, men dersom beboer ikke ønsker å beholde TV-boksen kan denne sendes sammen med annet utstyr som skal lev eres tilbake.
Hvis du har spørsmål til oppsigelsen kan du ta kontakt med oss på telefon 815 55 520.
Vi benytter anledningen for å takke for et fint samarbeid.»
Den omtalte returslippen skal nå være sendt til den enkelte av dere og må påregnes å komme i postkassen en av dagene.

Styret har besluttet at eventuelle fakturaer for manglende tilbakelevering av utstyret, vil bli viderefakturert til den enkelte aksjonær som det gjelder.

Fra vår side er det styrets nestleder Sigurd Dahlseide som holder i denne saken, og som dere eventuelt kan kontakte om dere behøver bistand rundt 1. mai 2023 når våre nye leverandører, OBOS OpenNet og RiksTV, skal sørge for at alt blir ferdig installert hos den enkelte.

Oslo, 12. april 2023

Med hilsen  

Kåre A. Syltebø /s/
Styrets leder